reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Pirina

Martin Pirina

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý študent zaujímajúci sa o všakovaké vecičky okolo seba... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCestovanieObchodPoviedkyNázory a postrehySvet

reklama

Názory a postrehy

Volebné bilboardové hašašara

Martin Pirina

Volebné bilboardové hašašara

Cestujem autobusom do školy a z každého rohu, zákutia, elektrického stĺpu či iného voľného miesta sa na mňa dívajú milé usmiate a krásne vyretušované tváre našich politikov. Mám pocit, že kým minulý rok ich tváre pôsobili akosi staršie, až na uja lúčiaceho sa raz z obrazoviek STV ľudovou pesničkou ,ktorý sa inšpiroval Claudiou Schiffer a tiež chcel okúsiť aké je to byť modelkou teda v jeho prípade modelom. Tento rok sa všetci rozhodli byť mladší.......

  • 7. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
ČSOB alebo trampoty s výpisom

Martin Pirina

ČSOB alebo trampoty s výpisom

V lete sa chystám do USA, na vybavenie pracovného povolenia som potreboval výpis z účtu alebo výpis o stave účtu v anglickom jazyku, na ktorom by malo byť minimálne 750 USD v slovenských korunách. Mám otvorené dva účty - jeden v OTP banke a druhý v ČSOB banke ,ktorá sa hrá na veľkú obchodnú banku a tak som predpokladal, že už s takýmito výpismi určite majú skúsenosti. No bol to omyl............

  • 18. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu