reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Pirina

Martin Pirina

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mladý študent zaujímajúci sa o všakovaké vecičky okolo seba... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáCestovanieObchodPoviedkyNázory a postrehySvet

reklama

Obchod

Predavačka

Martin Pirina

Predavačka

Poznáme to mnohí, ráno vstaneme, ideme na nákup kúpiť nejaké to pečivo a čosi teplé do žalúdka a stretávame sa popritom s vľúdnymi alebo protivnými zamestnancami obchodu. Alebo sa vyberieme s celou rodinou na nákupnú najlepšie víkendovú celodennú seansu do nejakého čo najvačšieho mamutieho OC, Mallu, shopping centra v meste, kde môžeme stretnút takisto rôznu čudejakú človečinu.

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Terranova : s reklamáciami k nám nechoďte

Martin Pirina

Terranova : s reklamáciami k nám nechoďte

Blížili sa Vianoce a ja som poškuľoval po nejakom darčeku pre moju sestru. V Mangu som síce zbadal pekné opasky no 1200Sk sa mi zdalo veľa. Sestra si vysnívala len opasok a tak som poškuľoval len po tomto druhu tovaru. Nakoniec som zamieril do predajne Terranova na Mlynskej ulici a hneď blízko vchodu som zbadal niekoľko opaskov. Jeden z nich sa mi zapáčil aj cena 350Sk sa mi páčila až veľmi, vyčaril sa mi úsmev na tvári a hlavu som mal plnú myšlienok o dobrej kúpe.

  • 11. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 33
reklama
SkryťZatvoriť reklamu